Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
marketing --- toerisme --- Tourism --- 338.486 --- 338.48 --- 658.8 --- 338.48 Toerisme. Recreatie. Sport (economische en organisatorische aspecten) --- Toerisme. Recreatie. Sport (economische en organisatorische aspecten) --- 338.486 Economie en management van toerisme --- Economie en management van toerisme --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing --- Applied marketing --- Marketing. --- Tourisme --- Tourism - Marketing.
Choose an application
Il est le plus célèbre marin de la bande dessinée. Des mers du Sud aux Caraïbes, de l'Ethiopie à l'Asie centrale, ce pirate au grand coeur arpente le globe, en quête d'îles au trésor et de paradis perdus. Les journalistes de GEO sont partis sur les pas du héros d'Hugo Pratt. A Venise ou Bahia, en Irlande ou aux confins de la Sibérie, leurs reportages ont croisé le sillage du gentilhomme des mers, et des peuples qu'il a côtoyés, en proie aux drames du début du XXe siècle. L'univers fabuleux d'Hugo Pratt nous ramène ainsi aux origines de notre monde contemporain.
Bande dessinée --- Pratt, Hugo --- Geography --- Nature conservation --- #ANTIL0005 --- bedrijfsbeheer --- toerisme --- 91 --- aardrijkskunde --- abonnementen --- exacte wetenschappen --- Periodicals --- S02/0200 --- China: General works--Civilization and culture, nation, nationalism --- Géographie --- geografie --- Cultuur --- Natuur --- Reizen --- Horeca & Toerisme --- Horeca & Toerisme --- Tourism
Choose an application
Culture conflict. --- Ethnic conflict. --- Ethnicity. --- Sociale agogiek --- Vrijetijds-, toerisme- en cultuuragologie. --- culturele antropologie --- multiculturalisme --- identiteit --- kolonisatie --- Ethnicity --- Culture conflict --- Ethnic conflict --- vrijetijds-, toerisme- en cultuuragologie. --- cultuurpsychologie --- cultuurverschillen --- Sociology of culture --- 316.7 --- 391 --- 397 --- antropologie --- mondiale vorming --- 913 --- culturele identiteit --- macht --- #SBIB:17H16 --- #VCV monografie 2003 --- 008 --- #A9906A --- Ethnic identity --- Group identity --- Cultural fusion --- Multiculturalism --- Cultural pluralism --- Conflict, Ethnic --- Ethnic violence --- Inter-ethnic conflict --- Interethnic conflict --- Ethnic relations --- Social conflict --- Cultural conflict --- Culture wars --- Conflict of cultures --- Intercultural conflict --- 374 --- culturele antropologie, land- en volkenkunde --- Cultuur en ethiek --- Culturele identiteit --- Cultuur --- Multiculturaliteit --- Identiteit --- Cultuurverschillen --- Cultuurverschil --- Toerisme --- 310 --- samenleving --- cultuurfilosofie --- sociologie --- kolonialisme
Choose an application
Themanummer: Erfgoed van de oorlog jg. 19 nr. 1 Oorlog creërt erfgoed Lieux de mémoire en toerisme van oorlog en vrede Het provinciaal domein Raversijde Afhankelijk van de geschiedschrijving. De veranderende omgang met bunkers als lieux de mémoire Werken aan de verdediging Batterij de Halve Maan Verdedigingswerken van Amsterdam door de eeuwen heen Het ontstaan van de bunker De Antwerpse betonnen pantserforten
Industrial archeology --- Archéologie industrielle --- Industriële archeologie --- Périodiques --- Tijdschriften --- #TS:KOHU --- #VCV tijdschrift abonnement --- 911 Archeologie --- tijdschriften toerisme --- industrieel erfgoed --- België --- Nederland --- Periodicals --- Architecture --- Architectuur --- 640.5 --- Industriële archeologie--Nederland --- Industriële archeologie--Vlaanderen
Choose an application
De auteur is professor Intercultural Business Communication aan de Universiteit van Antwerpen. Het eerste deel van dit werkboek ('Observe and understand') bevat een aantal zwart-wit foto's van situaties die typisch zijn voor bepaalde culturen of waarin cultuurverschillen een rol spelen. Daarna worden een aantal artikels en gebeurtenissen aangehaald waarbij cultuurverschillen ethische dilemma's veroorzaken. Deel twee van het boek ('Intercultural incidents an vignettes') bevat geografisch gegroepeerde beschrijvingen van complexere interculturele situaties, incidenten en misverstanden. De correcte antwoorden, digitale kleurenversies van de foto's en een docentenhandleiding staan op de bijgaande cd-rom.
Culturele identiteit. --- Cultuurverschillen. --- Interculturele communicatie. --- cultuurwetenschap --- cultuurverschillen --- Sociology of culture --- Intercultural communication --- Cultuur --- Interculturele communicatie --- Multiculturele samenleving --- #KVHA:Cross-culturele communicatie --- #KVHA:Interculturaliteit --- #SBIB:309H023 --- #SBIB:309H250 --- Culture Cultuur --- Ethique Ethiek --- Valeurs (société) Waarden (maatschappij) --- Interculturele en internationale communicatie --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Toerisme
Choose an application
58 p.
cultuur --- jeugd --- Age group sociology --- Sociology of culture --- Flanders --- Subculture --- Addresses, essays, lectures --- Youth --- Flanders (Belgium) --- jeugdcultuur --- muziek --- theater --- consumptie --- jeugdwerk --- probleemjongeren --- 308 ) Jeugd --- massacultuur --- #SBIB:316.7C130 --- #GSDBP --- Z374.3 --- Z++89/7 --- 362.81 --- 374.3 --- Jeugdvorming --- Jeugdwerk --- Jeugdcultuur (jeugdsubcultuur, subcultuur) --- 433 --- jeugdcultuur (ler) --- 308.4 --- 362.8 --- 7 --- 339.4 --- 362.7 --- Groepscultuur en subculturen --- Cultuur --- Jeugd --- Jeugdculturen --- Jeugdcultuur --- Toerisme
Choose an application
ill.
Engineering sciences. Technology --- Music --- Mass communications --- Phonograph --- History --- Sound recording industry --- History and criticism --- Academic collection --- #SBIB:309H140 --- Populaire muziek: algemene werken --- departement PHL Music 08 --- muziekindustrie --- fonografie --- geluidstechnieken --- digitale muziek --- muziekcultuur --- Muziekindustrie --- Geschiedenis --- Geluidsopname en -weergave --- Cultuur --- Industrie --- Geluidsopnamen --- Geluidsweergaven --- Geluidsopname --- Geluidsweergave --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Toerisme --- Voorlichting --- Reclame --- Spionage --- Communicatietheorie
Choose an application
In 2003 verscheen het Manifest van een cultuurpopulist. In dat boek argumenteerde de auteur hoe sinds 2002 in Vlaanderen door een aantal boegbeelden van sociologen en cultuurtheoretici theorieën verwoord worden over de kwalijke impact van de massamedia, vooral dan van televisie. Het cultuurdebat wordt door deze sociologen en cultuurtheoretici gevoed aan de hand van theoretische begrippen als dé massamedia, hét middenveld en dé cultuur van het volk. Recent kwam ook de discussie over wat er moet gedaan worden tegen de verzuring van de maatschappij weer volop op de agenda te staan. ‘Cultuur’ was het eensluidend antwoord. Cultuur en kunst kunnen, volgens de enen, een tegengewicht bieden voor het groeiende onbehagen, een verzoeting, mits de sociale mix inzake Cultuur maar wordt gerealiseerd en het volk wordt opgevoed tot Culturele competentie. Anderen zijn dan weer van oordeel dat kunst een zogeheten vrijplaats moet zijn. In dit boek worden ook de reacties op het Manifest gevaloriseerd. Verder wordt commentaar gegeven bij sinds het Manifest gepubliceerde teksten over populisme, cultuurbonnen, multi- of interculturaliteit. In het slothoofdstuk worden de resultaten bekend gemaakt van twee survey-onderzoeken, uitgevoerd aan het Departement Communicatiewetenschappen (K.U.Leuven) in 2004 die, hopelijk, kunnen aantonen dat de relatie tussen de media, het middenveld, de verzuring in de maatschappij en het antwoord daarop van de cultuur wellicht complexer is dan de nogal simplistische theorie van vele sociologen en cultuurcritici.
communicatiesociologie --- cultuursociologie --- Mass communications --- populaire cultuur --- Sociology of culture --- #SBIB:309H1016 --- #KVHA:Media --- #KVHA:Cultuur --- Academic collection --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:316.7C140 --- #A0412A --- 600 Cultuur --- 316.7 --- 316.7 Cultuursociologie --(algemeen) --- Cultuursociologie --(algemeen) --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Populaire cultuur algemeen --- Cultuursociologie: cultuur en globale samenlevingen --- Media --- Cultuur --- Populaire cultuur --- Cultuurstudies --- Sociologie --- Cultuursociologie --- Cultuurstudie --- Toerisme --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde
Choose an application
Consumer behavior --- Consumers --- Marketing --- Psychology --- Advertising. Public relations --- Sociology of culture --- internationale marketing --- consumentengedrag --- reclame --- Marketing. --- Consommateurs --- Cross-cultural studies. --- Psychology. --- Comportement --- Etudes transculturelles --- Psychologie --- 366.1 --- advertenties --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- communicatie --- cultuur --- Engels --- marketing --- #SBIB:309H2812 --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Cultuur --- Consumentengedrag --- Internationale marketing --- Reclame --- Consumentisme --- Koopgedrag --- Toerisme --- Consumers - Psychology
Listing 1 - 10 of 25 | << page >> |
Sort by
|